Najdou uplatnění jak v zemědělském provozu, komunální sféře, lesnictví, vinařství, sadech, školkách, dopravě a zvláště tam, kde je nutná stabilita soupravy a také lepší držení stopy v řádku, především při práci čelních nakladačů, příkopových mulčerů či pro práci v lese.
Najdou uplatnění jak v zemědělském provozu, komunální sféře, lesnictví, vinařství, sadech, školkách, dopravě a zvláště tam, kde je nutná stabilita soupravy a také lepší držení stopy v řádku, především při práci čelních nakladačů, příkopových mulčerů či pro práci v lese.
Malotraktory s přední řiditelnou nápravou jsou vyráběny ve dvou variantách Comfort a Excelent a v pěti výkonových verzích.
Nejmenší výkonovou verzí je dieslový čtyřválcový mechanicky řízený, vodou chlazený motor Lombardini o výkonu 26HP. Další pohonou jednotkou je taktéž dieslový vodou chlazený motor, ale již eletricky řízený HATZ ve dvou výkonových verzích 26HP a s DPF filtrem 57HP. Dále jsou v nabídce dvě výkonové verze benzínového čtyřválcového eletricky řízeného motoru Kubota a to o výkonu 50HP a 60HP.
Malotraktory jsou vybaveny mechanickou plně synchronizovanou převodovkou 8 rychlostí vpřed a 8 rychlostí vzad s maximální rychlostí 30 km/h. Přenos síly zajišťuje jednokotoučová suchá spojka a na přání dvoustupňová suchá spojka. Stálý pohon kol 4x4x se zadní a přední uzávěrkou. Brzdy jsou suché kotoučové uvnitř zadní skříně.
Traktory jsou vybaveny předním tříbodovým závěsem kategorie 1N a zadním tříbodovým závěsem kategorie 1. Předním vývodovým hřídelem 1000 ot/min a zadním vývodovým hřídelem 540–1000 ot/min.
Hydraulické okruhy ovládané z místa řidiče mohou být 2-5 okruhové s čerpadly o výkonu 16 až 35 l/min.
Malotraktory jsou homologovány a schváleny pro provoz na pozemních komunikacích.
Varianta comfort: obě nápravy osazeny koly stejných rozměrů 7,5x16/10x75x15,3/31,5x15,5x5. Výhodou varianty jsou menší rozměry malotraktoru a s tím spojená pohyblivost a dostupnost v menších prostorech.
Varianta Excelent: větší rozvor o 100 mm, větší šířka malotraktoru a větší rozměr zadních kol 11,2x20. Nárustem velikosti zadních kol je zajištěna lepší průchodnost terénem, lepší svahová dostupnost a také zvýšená trakce. Nárustem rozvoru je zajištěno lepší rozložení hmotnosti, jak u přední, tak i zadní aplikace pracovního nářadí a také je zvětšený prostor pro obsluhu.