Nová generace řady 6 = nejlepší technologická výbava ve své třídě. Celkem 18 modelů s výkonem od 161 do 230 k, různými rozvory, 4- nebo 6válcové motory, dvěma typy převodovek, dvěma typy kabin s různými výbavovými stupni a nepřebernými možnostmi výbavy na přání.
Nová generace řady 6 = nejlepší technologická výbava ve své třídě. Celkem 18 modelů s výkonem od 161 do 230 k, různými rozvory, 4- nebo 6válcové motory, dvěma typy převodovek, dvěma typy kabin s různými výbavovými stupni a nepřebernými možnostmi výbavy na přání. S novou generací řady 6 dal DEUTZ-FAHR nový význam slovu různorodost.
Nové 4- a 6válcové motory řady 6 byly kompletně přepracovány s cílem snížit provozní náklady a vyhovět i těm nejpřísnějším emisním požadavkům. Filtr pevných částic a systém SCR jsou nejlepším řešením vykazující nízkou spotřebu paliva, ale i celkové náklady. Nové motory dále nabízí rychlejší odezvu, vyšší rezervu a výrazně vyšší hodnoty točivého momentu především při nižších otáčkách. Všechny modely mohou být vybaveny motorovou brzdou, která zvyšuje brzdný účinek až o 40%. Motory DEUTZ TCD 4.1 a 6.1 Stage V jsou se svojí účinností a spolehlivostí na nejvyšší úrovni - s nimi můžete dosahovat co nejlepších výsledků.
Powershift, RCshift – vyberte si, jakým způsobem budete řadit
RCshift
Maximální výkonnost je výsledkem precizního přenosu síly a schopnosti dosáhnout optimální rychlost. Nová řada 6 nabízí pro každou práci a pro každý rozpočet přesně tu správnou převodovku.
Powershift
Jednoduchá manuální převodovka s částečným řazením pod zátěží: 5 mechanicky řazených skupin plus 6 převodů řazených pod zátěží, pro jízdu vpřed a 3 pro jízdu vzad. Celkem nabízí tato převodovka 30 + 15 převodů (s plazivými skupinami dokonce 54 + 27) a dosažení maximální rychlosti 40 nebo 50 km/h při snížených otáčkách motoru.
Plně automatická RCshift převodovka
5 robotizovaných převodových skupin a 6 převodů řazených pod zátěží pro jízdu vpřed a 3 pro jízdu vzad. Celkem nabízí tato převodovka, stejně jako předchozí verze, 30 + 15 převodů (s plazivými skupinami 54 + 27). Systém řazení této převodovky je ovšem plně automatizován a nabízí uživateli doposud nebývalý komfort. Maximální konstrukční rychlost těchto převodovek byla zvýšena na 72 km/h při zachování vynikající účinnosti a tažné síly.
Nová řada 6 nabízí širokou škálu různých typů připojení pro rozmanité druhy zařízení používaných nejen v zemědělství. Traktory tak mohou být vybaveny odlišným počtem hydraulických okruhů s mechanickým nebo elektrohydraulickým ovládáním. V maximální konfiguraci je tak obsluze k dispozici celkem 5 hydraulických okruhů vzadu a 2 vpředu. Více než dostatečnou sílu poskytuje zadní tříbodový závěs, jehož kapacita dosahuje až 9 700 kg. Se čtyřmi rychlostmi zadní vývodové hřídele (540/540E/1000/1000E) a přední vývodovou hřídelí s možností výběru mezi rychlostmi 1000 nebo 1000ECO nabízí traktory řady 6 stejně kompletní výbavu, jako v případě hydraulických systémů. Samozřejmostí je proporcionální spouštění obou hřídelí a jejich sladění s výkonovou charakteristikou motoru.
Již z výroby mohou být traktory nové řady 6 vybaveny nejpokročilejšími technologiemi precizního zemědělství. Jedinečný svou velikostí i funkční výbavou je centrální, kontrolní a ovládací prvek – dotykový terminál iMonitor3 s úhlopříčkou obrazovky 12 palců. Od ovládání traktoru přes ISOBUS aplikace, automatické ovládací a kontrolní systémy až po datový management, je vše ovládáno pomocí jediného, jasně strukturovaného rozhraní. Současně je možné na iMonitor3 připojit až dvě kamery. Traktory řady 6 je možné připravit na použití systému TIM (Tractor Implement Management). Traktor a zařízení tak fungují jako jeden propojený systém, který provádí různé úkony zcela automaticky. Díky této technologii se dále zvyšuje přesnost práce, její efektivita i pohodlí obsluhy.